PX Pharma

בלוג בריאות כימיה ותרופות

ספורט

רגע לפני שמתחילים: כך תגלו איזה סוג של פילאטיס מתאים לכם

במקביל לבחירת סטודיו פילאטיס, חשוב לא פחות לבחור באיזה סוג של פילאטיס להתאמן. האם ללכת על פילאטיס מכשירים או אולי להעדיף פילאטיס מזרן? כך תקבלו את ההחלטה המתאימה

אישה עושה מתיחות על מזרן יוגה
אימון פילאטיס פועל באופן ייחודי בדרכים חדשות ובעל יתרונות על אחרים.

פילאטיס הפך לסוג האימון המועדף על מתאמנים רבים, בכל דרגת כושר וכמעט בכל גיל. מדובר באימון שפועל באופן ייחודי, עובד על השרירים בדרכים חדשות ולכן מעניק יתרונות שסוגי אימון אחרים לא מצליחים לספק באותו האופן. אלא שכדי ליהנות ממנו באמת, צריך לא רק לבחור סטודיו פילאטיס אלא גם את סוג הפילאטיס שמתאים לכם – מכשירים או מזרן. איך מקבלים את ההחלטה הזו? מענה על השאלות הבאות יעזור לכם בעניין:

  1. האם תרצו להתאמן בעתיד באופן עצמאי? מתאמנים רבים נהנים להתאמן במסגרת מסודרת, ולכן סטודיו פילאטיס יהיה ההעדפה הראשונה שלהם. אחרים לעומת זאת, רוצים להתאמן גם לבד. פילאטיס מכשירים, כמו שניתן להבין כבר משמו, מחייב שימוש במכשירים ייעודיים. פילאטיס מזרן, יכול להתבצע גם באופן עצמאי מכיוון שכל מה שנחוץ הוא המזרן עצמו ולפעמים גם עזרים כמו גומייה. כך שאם אתם רוצים ללמוד את היסודות ולאחר מכן להמשיך בעצמכם, פילאטיס מזרן יהיה הבחירה שלכם.
  1. מהי רמת הכושר שלכם? פילאטיס מזרן יכול להתאים לכל הרמות, ואילו פילאטיס מכשירים נחשב לגרסה מתקדמת יותר ולכן מי שלא ניסה פילאטיס בעבר או שלא נמצא בכושר – עלול בחלק מהמקרים להתקשות בביצוע תרגילים מסוימים. אם אתם בכושר ולא חוששים מאתגרים חדשים, תוכלו לנסות פילאטיס מכשירים ולראות כיצד אתם מרגישים. 
  1. האם אתם סובלים מבעיה רפואית מסוימת? גם במצבים כאלה, פילאטיס מזרן עשוי להיות הבחירה המתאימה. עם זאת, כמו בכל סוג אימון אחר, ההמלצה עבור בעלי מגבלה רפואית היא להתייעץ עם מאמן מקצועי בכדי לקבל הנחיות והמלצות שרלוונטיות למצבם. 
  1. האם אתם נוטים להשתעמם משגרת אימון קבועה? אפשרות נוספת, המתאימה למי שאוהבים להכניס שינויים בשגרת האימון, היא לשלב בין שני הסוגים. ניתן להתנסות בהם, לטעום מהחוויה ולאחר מכן לקבל החלטה.
אישה עושה אימון פילאטיס על מזרן יוגה
בשביל להנות מפילאטיס, צריך לבחור את הסטודיו והסוג הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *