PX Pharma

בלוג בריאות כימיה ותרופות

מידע שימושי

3 דרכים לשמירה על גב בריא

עובדים מהבית או פשוט מבלים שעות ארוכות באותה תנוחת ישיבה? הגב שלכם ישמח שתשקיעו בו קצת. הכירו כמה דרכים שיעזרו לו להרגיש טוב יותר, בלי להתאמץ יותר מדי

מזרן אורטופדי
מזרן אורטופדי – אחד הפתרונות לכאבי גב

אורח החיים של רבים מאיתנו, אם להודות באמת, מסתכם ביותר מדי ישיבה ופחות מדי פעילות. בחלק מהמקרים הסיבה לכך היא אופי העבודה היומיומית, ובאחרים העובדה שכשאנחנו חוזרים הביתה אנחנו פשוט מעדיפים לנוח על הספה. הבעיה היא שאת הגב שלנו – ההסברים האלה פחות משכנעים. אז מה עושים חוץ מלהשתדל לקום לעתים קרובות? אלה כמה כיוונים נוספים שחשוב להכיר:

  • יוגה – פעילות גופנית היא לא משהו שאנחנו תמיד מחכים לו בכיליון עיניים, ולעתים המחשבה על יציאה מהבית נראית כמו מטלה מעיקה. למרבה המזל ובניגוד לפעילויות כמו ריצה למשל, יוגה אפשר לעשות מכל מקום ובעיקר מול הטלוויזיה. כל מה שצריך הוא מזרון יוגה מתאים, ואפשר לצאת לדרך. ברשת תמצאו אינספור תרגולים בחלוקה לפי רמות קושי, האזור שתרצו להפעיל והזמן שעומד לרשותכם. מדובר בפעילות מושלמת לגב שמתאימה גם למתחילים. ובגלל שכל מזרון יוגה ניתן לקפל ולהחביא מתחת למיטה, תוכלו לתרגל יוגה אפילו בדירה קטנה.
  • מזרון שמאפשר לגב לנוח – מתעוררים בבוקר עם כאבי גב שלא היו שם בערב שלפני? הבעיה הנפוצה הזו היא איתות לכך שהגב שלכם לא נח לאורך הלילה, וייתכן מאוד שהאשם בכך הוא המזרון שלכם. בכל הקשור למזרנים, חשוב מאוד לחשוב פעמיים לפני שמבצעים רכישה. מזרון הוא פריט שילווה אתכם למשך תקופה ארוכה, ואתם ממש לא רוצים לתת לו להשפיע לרעה על הבריאות שלכם. 

מזרון אורטופדי הוא הפתרון במקרה הזה, ואם אתם ניצבים בפני רכישת מזרון חדש – מדובר בכיוון שאתם חייבים לקחת בחשבון. מזרון אורטופדי עוזר לתמיכה נכונה בכל נקודה בגוף, שומר על עמוד השדרה ומאפשר לגב שלכם להרגיש הכי טוב שיש. המזרנים של דר' גב למשל, הם לא רק אורטופדיים אלא גם מגיעים עם פיצ'רים חשובים. תוכלו למצוא מזרוני דר' גב עם מערכת קפיצים מבודדים; שכבת לטקס טבעי, מאוורר ועמיד; ואפילו בדי אלוורה אנטי אלרגניים ואנטי בקטריאליים. 

  • כיסא שבאמת תומך בכם – בחירת הכיסא המתאים, כמו שכולנו יודעים, היא סעיף משמעותי בפני עצמו. הבעיה היא שרבים מאיתנו לא באמת יודעים כיצד בוחרים נכון את הכיסא שילווה אותם. כדי למנוע בלבול, אלה הנקודות העיקריות שחשוב לבדוק: האם הכיסא תומך בגב התחתון ובצוואר שלכם, האם הידיות שלו מתכווננות (למעלה, למטה ולצדדים), האם ניתן לשנות את הגובה שלו והאם יש בו מנגנון נדנוד. מאחר שהכיסאות מתחלקים לפי צרכים שונים, בחנויות יחכו לכם כסאות בקטגוריות שונות. בסניפי דר' גב למשל, תמצאו כסאות משרד, כסאות מנהלים ואפילו כסאות גיימרים. הגב שלכם כבר יודה לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *