PX Pharma

בלוג בריאות כימיה ותרופות

מידע שימושי

המותגים המובילים ביותר למוצרי תינוקות

כשמדובר בתינוק שלך, את רוצה להיות בטוחה שאת קונה עבורו את המוצרים המובילים ביותר. מכיוון שמוצרים מתקדמים באים מבית של מותגים מתקדמים, החלטנו ליצור רשימה מומלצת

התרחבות המשפחה היא שלב משמח, מעצים ומרגש, שמלווה בלא מעט אי ודאות ושאלות. נדמה שאנחנו הופכות בן רגע לא רק לאימהות אלא גם לצרכניות של אינספור מוצרים חדשים, שאת רובם כמעט ולא הכרנו עד לרגע הלידה. כתוצאה מכך, גם מי שכבר חיתלה, הביאה בקבוק וחיפשה אחר מוצץ שאבד מתחת לספה, לא יכולה שלא להתבלבל אל מול כמות המוצרים הגדולה ואינספור המותגים שנמצאים על המדפים.

אביזרים ממותגים לתינוקות
מוצרי תינוקות מהמותגים המובילים שאתם חייבים להכיר

גם אם רשימת הפריטים הראשונית שלנו היא מצומצמת יחסית, איך בוחרים במוצץ המתאים ומה ההבדלים בין כל סוגי הבקבוקים? בחירה במותג הנכון יכולה להשפיע על תקופת החיים הראשונה של התינוק אבל גם על שלך כאימא. וכדי להקל על כל המעורבים, יצרנו רשימה קצרה של מותגים לאביזרי תינוקות שלא מאכזבים:

MAM – MAM הוא מותג מוצרי התינוקות שכבש כבר עשרות מדינות ברחבי העולם, עם ניסיון של למעלה מ-40 שנים בכל מה שנחוץ כדי להעניק להורים את הביטחון המקסימלי. החל ממוצצים, דרך מברשת שיניים ועד לבקבוקים. בקבוקי MAM כוללים את כל הפרמטרים שנחוצים לשימוש הבטוח ביותר, החל ממנגנון סטריליזציה עצמי ועד לפטמה שמאפשרת זרימה איטית. אתר צ'וזן היבואן הרשמי של מאמ בישראל, איגד עבורך את כל מוצרי MAM במקום אחד. בקבוקי מאמ המתקדמים ביותר, מוצצים, פטמות, ערכות ליולדת ועוד. בזכות שילוב בין דיוק, קדמה וחדשנות, את תמיד יכולה להיות בטוחה שהתינוק שלך בידיים טובות.

טומי טיפי – חברת מוצרי תינוקות שהחלה בארצות הברית ועברה לבריטניה, ושמה דגש על מוצרי תינוקות בכל התחומים הנחוצים. בקבוקי האכלה, כפיות להאכלה, מוצצים, מברשות לניקוי בקבוקים, משאבות, סינרים, מוניטורים, קוצצי ציפורניים וכל מה שצריך כדי לגדל תינוק שמח, בריא ונינוח. 

מיננה – מיננה הוא עסק של שלוש אימהות, שהפך למותג שקשה לא להכיר. השאיפה והרצון של השלוש להכניס ערך מוסף לעולם אביזרי התינוקות, בהתחשב בניסיונן, הוגדרו כהצלחה. כיום, במיננה מציעים שמיכות עיטוף, סינרים, חיתולים, צעצועי התפתחות, מצעים, נשכנים, תיקי עגלה, ועוד אינספור פריטים שמתגלים כנחוצים מאוד. 

פיליפס Avent – מותג מומלץ ומוכר שמציע מגוון מוצרי תינוקות בעלי עיצובים ותכונות נחוצים במיוחד. המותג מציע משאבות חלב, בקבוקים ופטמות לבקבוק, מחממי בקבוקים, אביזרי הנקה, סטריליזטורים ועוד. כל אלה עם עיצוב נוח וחסכוני במקום, מחשבה על צורכי התינוק וההורים ופתרונות שעושים את כל ההבדל. 

מדלה – חברה שוויצרית ותיקה שמתמקדת בעולם משאבות החלב ואביזריו הנלווים, ומציעה לאימהות פתרונות נוחים ומתקדמים מאי פעם לשאיבת חלב בתהליך נטול כאב. מוצרי החברה כוללים משאבות, חזיות שאיבה, בקבוקים, צידניות קירור לחלב ומגוון אביזרים נוספים. 

רשימת מוצרים לתינוק
מוצרי תינוקות שטרם הכרתם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *