PX Pharma

בלוג בריאות כימיה ותרופות

מידע שימושי

לבנת פורן ואתם בידיים טובות

מהן הסיבות שגורמות לעובדים שחלו או נפצעו במהלך עבודתם לפנות אל נציגי לבנת פורן? אלה כל היתרונות שמציעה החברה, ויכולים להיות רלוונטיים גם במקרה שלכם

על חברת לבנת פורן כולנו שמענו לא מעט בשנים האחרונות. מדובר על חברה למימוש זכויות רפואיות שנועדה לסייע לציבור העובדים, למתמודדים עם מחלות ועם מי שנפצעו בעבודתם, לממש את זכויותיהם מול גופים כמו ביטוח לאומי – באופן הנוח והפשוט ביותר. אבל מה הופך את חברת לבנת פורן לבחירה המובילה על ישראלים רבים? אלה כמה מהגורמים העיקריים:

מענה לכל שאלה – פציעה, מחלה או תאונה מעלים מגוון רחב של שאלות שלאדם הממוצע אין את המידע הנדרש לגביהן. מאחר שהתקופה שלאחר השינויים הרפואיים מאופיינת בלחץ, כאבים ומגבלות שונות, לא תמיד קל לעבור בין הגורמים השונים כדי לחפש אחר תשובות. עם לבנת פורן ניתן לקבל מענה מהיר, אמין ומקצועי, בכל שאלה ובאופן הפשוט ביותר.

טיפול בתיק לאורך כל השלבים – למי שנפצע או מתמודד עם מחלה, קשה להקדיש זמן לתיזוז בין גופים בירוקרטיים במטרה להגיש טפסים. לקוחות חברה למימוש זכויות רפואיות יכולים להעביר את הטיפול בתיק שלהם לגורם אחד, ולקבל אפשרות לעקוב אחר סטטוס התביעה שלהם בכל רגע. 

הפגישה הראשונה ללא עלות – הפגישה הראשונית עם נציגי לבנת פורן הינה ללא עלות, ומתקיימת בתנאים שלכם ואיך שנוח לכם. פנים אל פנים, טלפונית או בזום.

סניפים בפריסה ארצית – מעוניינים להיפגש עם הנציגים במשרד? אין שום בעיה. בזכות מספר סניפים שממוקמים בנקודות שונות ברחבי הארץ (תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע), תוכלו להגיע בקלות ובנוחות אל הסניף הרלוונטי עבורכם. 

מגוון דרכי פעולה – הבדיקה המשותפת במשרדי לבנת פורן, תאפשר לכם להכיר את כל הדרכים בהן ניתן לסייע במקרה שלכם. 
וכמובן, יכולת להקדיש זמן להחלמה – טיפולים תומכים, מנוחה והתנהלות עם אתגרים חדשים, גוזלים זמן רב. בזמן שאתם מתפנים לכל אלה, נציגי לבנת פורן אחראיים על איסוף ומיון החומרים הרלוונטיים, קביעת תורים לרופאים, כתיבת חוות דעת נדרשות, הכנה לוועדה רפואית ושליחת התביעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *